غریبانه
غریبانه
عاشقانه های من

سلام.این دو سه روزه حالم خیلی بهتر شده.امتحانام که بقیه شا خوب شدم.استقلال هم نایب قهرمان شد.البته با بازی اخری که نا جوانمردانه بود باختیم.ولی بازم خوب شد که نایب قهرمان شدیم.رئال مادریدهم 4_0 برد.ولی با همه ی اینا یه چیزی باز ته دلم عذابم میده....صادقی: شرایط طوری بود که به داماش ببازیم!اینم عکسای بازی استقلال  منوچهری ۳ اخطاره شدوعکسای بازی رئال بدشانسی دست بردار استقلال نیست/ پرواز آبی‌پوشان باز هم به تعویق افتاد

ببخشید عکسا قاطی شد



نظرات شما عزیزان:

آی سان
ساعت14:20---26 دی 1391
استقلال رو موافقمپاسخ:معلومه که فهمیدم دختر عمو

parijon
ساعت20:11---17 آذر 1391
سلام گلم وبت جذابه .لینک شدی عزیزم
پاسخ:مرسی گلم.شما هم با افتخار لینک شدی.


دینا
ساعت10:57---16 آذر 1391
سلام
کجایی دختر؟خبری ازت نیست کم پیداشدی
بدوبیااپم
یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:ورزشی, | 13:43 | نگارمجیدی |
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.تنها چیزی که میتونم بگم اینه که اینجا تنها جاییه که حرف دلم را راحت میتونم بزنم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس negar77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 52
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 80914
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 195
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ